.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیشترین روشنایی با کمترین هزینه
با استفاده از لامپ های فوق کم مصرف برای روشنایی خانه ها ادارات و بیمارستان ها هزینه های برق مصرفی کاهش می یابد.

به گزارش شمال نیوز ٬ در حاشیه نمایشگاه صنعت آب و برق مازندران ٬ کارشناس مسئول شرکت توسعه انرژی کوثر اصفهان گفت: این شرکت در راستای طرح بهینه سازی و راهکار صرفه جویی مصرف برق "تکاک " با سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی و دولتی مدت ۲سال است که فعالیت می کند.

حمید صابری افزود: این شرکت در حال حاضر انواع لامپ های فوق کم مصرف (Led ) حبابی٬ مهتابی٬ لامپ های تخت سقفی روکار٬ هالوژن٬ لوستر و پروژکتور را تولید می کند و با ضمانت ۲ ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مصرف کنندگان ارائه می دهد‌‌.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه انرژی کوثر اصفهان یک شرکت دانش بنیان و تخصصی است گفت: خدمت به صنعت روشنایی کشور٬ صرفه جویی در مصرف برق و تولید محصولاتی با کیفیت برتر و سازگار با محیط زیست مهم ترین اهداف این شرکت بوده است.

صابری: با بیان اینکه هدف بلند مدت ما تحقق چشم انداز ۲۰ ساله ایران است افزود: این شرکت در نظر دارد در سطح جهانی برای هرمحیطی روشنایی٬ زیبایی٬ شادابی و سلامتی را به وجود آورد.

وی گفت : بازدهی نوری این لامپ ها ۱۵ برابر لامپ های معمولی است٬ با توان مصرفی کمتر هزینه مصرفی برق را ۳۰ تا ۹۰ درصد کاهش می دهند٫ با طول عمر ۵۰ هزار ساعت هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد و پرتو های مضر فرا بنفش و مادون قرمز را ندارد و کاملا با محیط زیست سازگار است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.